Beschrijving

Compacte en gebruiksvriendelijke capsulemachine voor in de keuken en op kantoor.

Tassimo Style is een compacte machine die vol functionaliteit en gebruiksgemak zit. Met de speciale IntelliBrew-functie hoeft u alleen uw favoriete capsule in te brengen - de machine doet de rest zelf De machine ontvangt informatie over hoeveelheid, druk en temperatuur via de barcode op de capsule. Het enige wat je hoeft te doen is op de knop te drukken als je de beker eronder hebt geplaatst. Je favoriet is binnen een minuut klaar - of het nu gaat om zwarte koffie, verschillende caféklassiekers, thee of cacao.

Bij Tassimo vind je een breed scala aan populaire merken en bekende favorieten, zodat je je ochtendkoffie drinkt zoals je die kent. Bovendien zijn er genoeg nieuwe soorten om uit te proberen terwijl de jacht op nieuwe favorieten doorgaat.

Specificaties

Stuks

1

Merk

Bosch

Capsule systeem

Tassimo

Tassimo Style (zwart)

T11 Capsulemachine

(17)

Recensies (17)

Makkelijk apparaat voor heerlijke koffie Lees meer
Fantastisch apparaat en maakt heerlijke koffie in allerlei soorten en smaken Lees meer
Très bonne cafetière mais petit réservoir Lees meer
Fijn koffieapparaat Makkelijk en erg stil. Geeft lekkere koffie. Lees meer
Compact, goedkoop en super handig. Zeker aanraden. Lees meer
Ik vind dat tassimo is echt mooie koffeaparat voor mensen wie geeft niet veel plaats in de keuken Lees meer
Tassimo maakt echt de lekkerste koffie. Hopelijk blijft deze koffie nog lang bestaan. Laatste nog een apparaat extra besteld zodat ik overal tassimo kan drinken. Heerlijk Lees meer
Een geweldig koffie apparaat, makkelijk te bedienen en maakt lekkere koffie. Lees meer
Fijne machine, makkelijk in gebruik, heerlijke koffie Lees meer
Super blij mee. Ik had een bonen apparaat maar dit apparaat is zoveel beter. En zoveel keus aan verschillende koffie. Helemaal Top Lees meer
Goede koffie machine geef lekkere koffie ben er blij mee Lees meer
het is echt supergoed apparaat!
de koffie is lekker heet,snel gezet
een bijna stil apparaat.
super super waar voor je geld beter als senseo of dolce gusto
Lees meer
Mooi apparaat voor het geld..lekkere koffie..snelle levering.top,!! Lees meer
Geweldig hele maal top ! Lekkere koffie ik geniet er echt van. 4 sterren Lees meer
Amazing product! Super easy to use, makes great coffee and it’s also perfect if you don’t have enough space for it! Delivered extremely fast and super affordable! Would suggest buying 100%! Lees meer